poniedziałek, 30 kwietnia 2007

Pomysly powolne - czyli to co wpada mi do glowy, potem gdzies ucieka i finalnie dosc powoli sie realizuje (albo wogole)

Witam

Ten blog powstal w jednym celu: jako notatnik na rozne moje pomysly, ktore nagle wpadaja mi do glowy, czasem nawet zrobie cos w kierunku ich realizacji (co mam zamiar w ramach zapiskow tu umieszczac).  Nie zalezy mi na odwiedzinach, nie zalezy mi na komentarzach, nie zalezy mi na regularnej aktualicacji blogu, nie zalezy mi na spojnosci ani "mysli przewodniej". Chce miec po prostu w sieci miejsce w które bede zagladac i przypominac sobie o pomyslach, o ktorych juz dawno zapomnialem.

Staszek

PS
Tak - notatnik, olowek (zgubilem, zlamalem)  i tym podobne niestety sie nie sprawdzily.

2 komentarze:

F pisze...

to ja sobie będę zaglądał, połamania nóg życzę w pierwszych krokach :)
marcin

Anonimowy pisze...

bardzo ciekawe, dzieki