wtorek, 8 maja 2007

specjalnie dla wdp - Gucio w pełnej okazałości


9 komentarzy:

Wojtek Sienkiewicz pisze...

Zajebisty. Sluchaj, zrobimy jeszcze na nim niezly numer. Bo ja mam chętną suczkę foxterrierkę. Potrzebny jest zdrowy psychiczie (specyficzne wymaganie do terrierów) samiec. Zdrowy, czyli nie agresywny dla ludzi. Stosunek do reszty fauny nie jest istotny. Jak coś to bym wpadł do Gliwic na 2 - 3 dni, zeby sie pieski poznały i na psi wystukanie. Na moim blogu bedzie za chwile fotka mojej Suni. No w końcu mam dla niej faceta:)

Wojtek Sienkiewicz pisze...

i ja jestem z Wrocławia, mieszkam w Oławie, nie Iławie;)

Staszek Heyda pisze...

Pies bardzo lagodny i przyjacielski, z terierowatym charakterkiem (mimo 12 lat potrafi biegac iles godzin po polach... i dopraszac sie o zabawe). Nie jest agresywny wobec ludzi. Inne gatunki goni dla zabawy. Jest tylko jedno "ale". Nie jest rasowy, chyba ze ci to nie przeszkadza :)

Wojtek Sienkiewicz pisze...

Wiesz co, od kiedy jakikolwiek dolnoslazak jest rasowy?? Ja? 1/4 polak, 1/4 żyd, 1/4 gruzin i reszta bialorusin.... a dupie. Byle nie byl jamnikiem:)

Wojtek Sienkiewicz pisze...

kij bombki strzelil, szczeniakow nie bedzie. Pani weterynarz wczoraj w zwiazku z przechodzona urojeniami ciaza wykluczyla mozliwosc dalszego rozmnazania sie mojej Suni zalecajac sterylizacje. i dupa. musze kupic Jack Russel Terriera...

Staszek Heyda pisze...

szkoda... biedna Sunia, anyway Gucio zawsze chetny ;)

ania pisze...

Ooooo to teraz na blogach organizuje się "sex-randki" dla psów? ;D ... swoją drogą przecudny ten Gucio ;) . Staszku, Staszku czy mogę dodać Cię do mojej linkowni? Pozdrawiam z gór ;) Ania

F pisze...

wstydzilibyście, normalnie stręczycielstwo :) pozdr

Staszek Heyda pisze...

Ania, nie ma sprawy :) linkuj ile chcesz ;) staszek z gor....nego slaska ;)