niedziela, 12 kwietnia 2009

White horse

Chyba każdemu się zdarza siedzieć przed komputerem i po prostu skakać ze strony internetowej na kolejną. Kierujemy się prostymi skojarzeniami. Tak trafiłem na zdjęcie Rafała. Rafał nareszcie trafił na białego konia. Ja znowu miałem szczęście do skojarzenia bo od dłuższego czasu chodzi mi po głowie utwór puszczany przez mojego znajomego na wielu imprezach.

































"wkoncu spotkałem białego konia / finally i met white horse"
fot. Rafal Milach
- www.rafalmilach.blogspot.com




Laid Back jest duńskim zespołem założonym w Kopenchadze w 1979 roku przez Tima Stahla (klawisze) i Johna Guldberga (gitara). Nagrali kilka przebojów w tym znany przez wszystkich "Sunshine Reggae". Zainteresowanych dokładną historią zapraszam tutaj. Nagrali także kawalek "White horse", którego sensu długo nie mogłem zrozumieć przez co traktowałem go jak duńską abstrakcję. Dopiero po dłuższym czasie doszukałem się informacji o pladze heroiny na uwczesnych dyskotekach. Coś zupełnie idiotycznego (...ujeżdżaj białego kucyka...) nabrało głębszego sensu.




Brak komentarzy: